Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. – Pavlína Harušťáková
Pavlína Harušťáková
Bakalářská práce
Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.
The measurement of customers´ satisfaction in Railway company Slovakia, Inc.
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie merania spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko. Následne je tento výskum systematicky vyhodnotený a sú vytvorené návrhy na zlepšenie. Stratégia orientácie spoločnosti na zákazníka a sústavné zvyšovanie jeho spokojnosti sú veľmi dôležité pre udržanie verného zákazníka. Preto práca druhotne určuje, ktoré znaky spokojnosti v súčasnosti cestujúcich …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Miloš Čikovský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita služeb a kvalita zážitku pro sítě nové generace
Jiří Vaněk -
Kvalita života pacienta po cévní mozkové příhodě
Tereza Holubová -
Kvalita surovin používaných v cukrářské výrobě
Anna Charišyna -
Kvalita života v paliativní péči o nemocné
Lenka Lipková