Bc. Martina Vítů

Bakalářská práce

Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nástroji public relations s hlavním zaměřením na Corporate identity u firmy Telerepair JH s. r. o. Práce se skládá z teoreticko-metodologické části a z praktické části. Náplní teoretické části je seznámit se se základními pojmy, které se týkají public relations a Corporate identity. Tato část obsahuje i pojmy, které s komunikačním mixem souvisejí, tedy reklamu, podporu prodeje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with public relations tools with a focus on Corporate identity in the company Telerepair JH s. r. o. Thesis consists of a theoretical and practical parth. The theoretical part is concentrated on Corporate identity in general, basic concepts in conjunction with public relations. This part contains terms that relate to the communications mix, advertising, sales promotion and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku