Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz – Michala Sachrová
Michala Sachrová
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost firmy EMICO Group, spol. s r.o. na českém trhu - Internetový obchod Megaobchod.cz
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje postavení společnosti Emico Group, spol. s r.o., provozovatele internetového obchodu MEGAOBCHOD.cz na českém internetovém trhu. Mezi použité aplikované analýzy patří analýza odvětví, analýza konkurence, analýza zákazníků, PEST analýza, marketingový mix a shrnutím je SWOT analýza, která se snaží odhalit silné a slabé stránky společnosti a do budoucna možné příležitosti či …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2007
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Radovan Kačín
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam informačních systémů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Daria Tkachenko -
Význam informačních systémů pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Jiří Vohnický -
Vliv kvality webové prezentace na zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Valeri Moscovciuc -
Elektronický marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost firmy Intense capital s.r.o.
Jaromír ŠPICO -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská