Metody fyzikálně založeného vykreslování pracující v reálném čase – Bc. Martin Matouš
Bc. Martin Matouš
Diplomová práce
Metody fyzikálně založeného vykreslování pracující v reálném čase
Methods for real-time physically based rendering
Anotace:
Tato práce se zabývá metodami fotorealistického vykreslování se zaměřením na techniky fyzikálně založeného vykreslování a osvětlení založeném na obrázcích. V práce je pak popsána jejich implementace do aplikace VRUT. Výsledek je poté porovnán s předchozím řešením.Abstract:
This thesis deals with methods of photorealistic rendering with a focus on physically based rendering and image-based lighting. The text describes their implementation into the VRTU application. The result is then compared to the previous solution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ad6hn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jan Čejka
- Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Real-time Snow Deformation
Daniel Hanák