Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka – Bc. Kristian POLICHRONOV
Bc. Kristian POLICHRONOV
Diplomová práce
Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka
Support for the development of digital literacy in Czech language teaching
Anotace:
Diplomová práce je sondou v oblasti výuky českého jazyka se zapojením rozvoje digitálních kompetencí. Teoretická část práce objasňuje pojem a koncepci digitální gramotnosti, analyzuje oblasti digitálních kompetencí, které lze zapojit do výuky českého jazyka a literatury. Praktická část obsahuje navržená cvičení, která se zaměřují na zapojení dílčích digitální kompetence v tématech českého jazyka podle …víceAbstract:
The thesis is a probe in the field of Czech language teaching with the involvement of the development of digital competencies. The theoretical part of the thesis clarifies the concept and concept of digital literacy, analyzes the areas of digital competencies that can be involved in the teaching of the Czech language and literature. The practical part contains the proposed exercises, which focus on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLICHRONOV, Kristian. Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Český jazyk - Informační a komunikační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Učení divadlem. Aplikace metod dramatické výchovy v předmětu český jazyk a literatura na středních školách
Lenka SALCEROVÁ -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová