Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka – Bc. Kristian POLICHRONOV
Bc. Kristian POLICHRONOV
Master's thesis
Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka
Support for the development of digital literacy in Czech language teaching
Abstract:
Diplomová práce je sondou v oblasti výuky českého jazyka se zapojením rozvoje digitálních kompetencí. Teoretická část práce objasňuje pojem a koncepci digitální gramotnosti, analyzuje oblasti digitálních kompetencí, které lze zapojit do výuky českého jazyka a literatury. Praktická část obsahuje navržená cvičení, která se zaměřují na zapojení dílčích digitální kompetence v tématech českého jazyka podle …moreAbstract:
The thesis is a probe in the field of Czech language teaching with the involvement of the development of digital competencies. The theoretical part of the thesis clarifies the concept and concept of digital literacy, analyzes the areas of digital competencies that can be involved in the teaching of the Czech language and literature. The practical part contains the proposed exercises, which focus on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2021
- Supervisor: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLICHRONOV, Kristian. Podpora rozvoje digitální gramotnosti ve výuce českého jazyka. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Czech Language - Information and Communation Technologies
Theses on a related topic
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Digitální technologie ve vzdělávání
Kateřina Vaňková -
Učení divadlem. Aplikace metod dramatické výchovy v předmětu český jazyk a literatura na středních školách
Lenka SALCEROVÁ