CRM - nové božstvo marketingových komunikací? – Mgr. Tomáš SLÁMA
Mgr. Tomáš SLÁMA
Master's thesis
CRM - nové božstvo marketingových komunikací?
CRM - new godhead of marketing communications?
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce má váženému čtenáři přiblížit problematiku CRM z jak teoretického, tak i praktického hlediska. Úvodní část vysvětluje pojem CRM, objasňuje roli zákazníka v této disciplíně, popisuje, jak zákazníka analyzovat, jak hodnotit kvalitu vztahů s tímto zákazníkem a jakým způsobem tyto vztahy rozvíjet. Praktický oddíl je zaměřen na analýzu situace v konkrétní společnosti a na uvedení …viacAbstract:
The presented diploma thesis shall present to a dear reader the CRM issue from both theoretical and practical point of view. The initial part explains the term "CRM", explains the role of the customer in this discipline, describes, how to analyze the customer, how to evaluate the quality of the relationships with this customer and how to develop these relationships. The practical part is targeted at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor:
2790
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁMA, Tomáš. CRM - nové božstvo marketingových komunikací?. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingové komunikace
Štefan Santus -
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
Karolina ŠRÁMKOVÁ -
Marketingová komunikace firmy Furch
Michaela Pilátová -
Tržný segment teens (13 19), jeho profilácia a príležitosti
Žofia HREBÍČKOVÁ -
Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů
Marek Titl -
Marketingová online komunikace podniku
Samuel Krištof -
Manipulační techniky v marketingové komunikaci tržního segmentu rychloobrátkového zboží (FMCG)
Karolína Koblížková -
Motivace klíčových zákazníků k prosazování tržní strategie dodavatele
Radek Šafář