Ing. Iva Pospěchová
Master's thesis
Analýza direct marketingové kampaně
Analysis of Direct Marketing Campaign
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je vysvětlení pojmu přímého marketingu, analýza konkrétní direct marketingové kampaně a navrţení pokračování kampaně. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, výčtem a popisem jeho technik a legislativní úpravou v rámci České republiky. Dále je v práci analyzován průběh a vyhodnocení efektivity konkrétní kampaně přímého …moreAbstract:
This diploma thesis concerns questions relating to direct marketing. The aim of this thesis is to explain a conception of direct marketing, the analysis of a concrete direct marketing campaign and a proposition of the continuance of the campaign. The thesis deals with the evolution of direct marketing, with enumeration and description of its technics and legislation in the Czech Republic. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lmh7e/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
Petra Hrušáková -
Direct marketing a jeho efektivita
Martin KŘIKAVA -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Aneta Tomková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová