Ing. Iva Pospěchová

Master's thesis

Analýza direct marketingové kampaně

Analysis of Direct Marketing Campaign
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je vysvětlení pojmu přímého marketingu, analýza konkrétní direct marketingové kampaně a navrţení pokračování kampaně. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, výčtem a popisem jeho technik a legislativní úpravou v rámci České republiky. Dále je v práci analyzován průběh a vyhodnocení efektivity konkrétní kampaně přímého …more
Abstract:
This diploma thesis concerns questions relating to direct marketing. The aim of this thesis is to explain a conception of direct marketing, the analysis of a concrete direct marketing campaign and a proposition of the continuance of the campaign. The thesis deals with the evolution of direct marketing, with enumeration and description of its technics and legislation in the Czech Republic. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management