Lenka RÉDOVÁ

Bachelor's thesis

Dopad aktivit občanského sdružení "KONTAKT bB" na klienty zapojejné do celoročního programu.

The Impact of activities of association "KONTAKT bB" on Personality participation in perennial programme
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je seznámení veřejnosti s činností občanského sdružení KONTAKT bB a informování jakým způsobem může činnost sdružení ovlivnit klienty zapojené do celoročního programu. V teoretické části se seznámíme s odbornou terminologií z oblasti osobnosti handicapovaného jedince, blíže si specifikujeme diagnózu DMO, dále se seznámíme s plaváním, a to zejména s jeho společenským a rehabilitačním …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to introduce work of civil association {\clqq}KONTAKT bB`` to the public and also to inform about the inpact of the association on its clients who are involved in a yearly programe. The theoretical part deals with the terminology, specifies the diagnosis of poliomyelitis and explains the importance of swimming, especially its social and rehabilitative impact on the disabled …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Zverejniť od: 27. 5. 2008
Identifikátor: 8344

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RÉDOVÁ, Lenka. Dopad aktivit občanského sdružení "KONTAKT bB" na klienty zapojejné do celoročního programu.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy