Ochrana soukromí uživatelů v kontextu moderních přístupů k internetové reklamě – Michaela Prudká
Michaela Prudká
Master's thesis
Ochrana soukromí uživatelů v kontextu moderních přístupů k internetové reklamě
Users‘ privacy in the context of modern approaches to online advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou ochrany soukromí uživatelů v digitálním prostředí a klade si za cíl zhodnotit, do jaké míry má na soukromí uživatelů vliv moderní internetová reklama. Výsledky kvalitativní metody expertních rozhovorů a kvantitativního uživatelského výzkumu hovoří o silném vnímání tématu digitální bezpečnosti mezi uživateli, avšak ne v užší souvislosti s online reklamou. Více než …moreAbstract:
The Master’s Thesis deals with the issue of the users privacy protection in the digital environment. Its aim is evaluate the extent to which modern internet advertising influences the privacy of users. The results of the qualitative method in the form of expert interviews and quantitative user research suggest a strong perception of the topic among users, but not in close connection with online advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74156
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Milan Janecký
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Veronika Hrubá -
Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně
Šárka Janů -
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ -
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Daniel Šadibol