Michaela PETERKOVÁ
Bachelor's thesis
Naděje v prostředí základní školy
Hope in the primary school environment
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o naději v prostředí základní školy. Definovat naději není jednoduché a je možné na ni nahlížet z mnoha pohledů. Práce se podrobně zabývá definicemi naděje, jejím rozdělením na naději dispoziční a prožívanou a dále výzkumem naděje v prostředí základní školy. Kvantitativní a kvalitativní výzkum, který je představen v bakalářské práci byl proveden formou dotazníku a rozhovorů …moreAbstract:
This bachelor's thesis is about hope in the primary school environment. Defining hope is not easy and can be viewed from many perspectives. The thesis looks in detail at definitions of hope, its division into dispositional and experienced hope, and research on hope in the primary school environment. The quantitative and qualitative research presented in the thesis was conducted through a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETERKOVÁ, Michaela. Naděje v prostředí základní školy. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Health education / VYOV20
Theses on a related topic
-
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Postavení asistenta pedagoga v inkluzivním prostředí základní školy
Anna Machová -
Školská sociální práce v prostředí základní školy
Klára Koutná -
Třídnické hodiny a jejich význam při prevenci rizikového chování v prostředí základní školy
Patrik Žižlavský -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat