Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi – Bc. Denisa Schönigerová
Bc. Denisa Schönigerová
Diplomová práce
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Online marketing communication in customer relationship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací ve vztahu k zákazníkovi. První (teoretická) část je založena na deskripci tématu, vymezení marketingové komunikace a online marketingových nástrojů. Dále rozebírá aspekt situační analýzy a chování zákazníka, jeho rozhodovací proces či faktory ovlivňující zákaznické chování a specifika chování na internetu. Praktická část vychází z charakteristiky …víceAbstract:
The thesis deals with the online marketing communication in relation to the customer. The first (theoretical) part is based on the description of the topic, definition of the marketing communication and online marketing tools. Furthermore, it discusses the aspect of situation analysis and customer behavior, his decision-making process or factors affecting customer behavior and specifics of behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s16pm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Situační analýza vybraného podniku
Lucie Urbánková -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná