Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Nikola AUGUSTINOVÁ
Bc. Nikola AUGUSTINOVÁ
Diplomová práce
Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Constructivist and creative approaches to teaching maths on the second grade of the basic schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konstruktivistickými a tvořivými přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. Pro svoji práci jsem si zvolila kvantitativní výzkum. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze 4 kapitol. První z nich se věnuje základním pojmům a jejich vymezení, další kapitola obsahuje charakteristiku jednotlivých přístupů k výuce, poslední dvě …víceAbstract:
This thesis deals with matters of constructivist and creative methods in the education of mathematics at second grade of elementary school. I have chosen quantitative research for my thesis. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter introduces the basic concepts and their definitions. The second chapter contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUGUSTINOVÁ, Nikola. Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Výuka matematiky na Waldorfské alternativní škole
Martina HAVLOVÁ -
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
Alternativní vyučovací metody matematiky na základní škole
Andrea Beranová
Název
Vložil
Vloženo
Práva