Analýza marketingového mixu dopravní společnosti – Petr Vilam
Petr Vilam
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu dopravní společnosti
Marketing Mix Analysis of a Transport Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce Analýza marketingového mixu dopravní společnosti je analýza marketingového mixu vybrané společnosti a doporučení pro zlepšení pozice na trhu. Teoretická část se zabývá teorií marketingového mixu s popisem jednotlivých prvků. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu dané společnosti. Závěr práce obsahuje navržená doporučení pro vylepšení marketingového mixu.Abstract:
The aim of thesis Marketing Mix Analysis of a Transport Company is to analyze the marketing mix of a selected company and recommendations for improving the market position. The theoretical part deals with the theory of marketing mix with description of individual elements. The practical part is focused on the analysis of the marketing mix of the company. The final part contains suggested recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedúci: Roman Kozel
- Oponent: Lada Glosmanová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová