Vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch podnikatelského subjektu – Michal Blažek
Michal Blažek
Diplomová práce
Vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch podnikatelského subjektu
The influence of rating on social networks on economic success of commercial entities.
Anotace:
Diplomová práce si dává za cíl dokázat vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch vybraných podnikatelských subjektů. Práce nejprve uvede téma hodnocení do kontextu marketingových pojmů a nástrojů jako jsou reputace značky, word-of-mouth, electronic word-of-mouth a zákaznické recenze. Ve druhé části pak bude představena ekonomika reputace, novodobý fenomén, který je založen na udílení …víceAbstract:
The master thesis aims to demonstrate the influence of rating on social networks on the economic success of commercial entities. First, the topic of the thesis will be set into the context of marketing terms and instruments like brand reputation, word-of-mouth, electronic word-of-mouth and customer reviews. The second part will introduce the reputation economy as a new phenomenon which is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72918
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Online reputace hotelů v České republice
Michaela Kosíková -
Využití NFC karet v tvorbě pozitivní reputace a zvýšení počtu recenzí
Silvija Elenkova -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková