Michal Blažek

Diplomová práce

Vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch podnikatelského subjektu

The influence of rating on social networks on economic success of commercial entities.
Anotace:
Diplomová práce si dává za cíl dokázat vliv hodnocení na sociálních sítích na ekonomický úspěch vybraných podnikatelských subjektů. Práce nejprve uvede téma hodnocení do kontextu marketingových pojmů a nástrojů jako jsou reputace značky, word-of-mouth, electronic word-of-mouth a zákaznické recenze. Ve druhé části pak bude představena ekonomika reputace, novodobý fenomén, který je založen na udílení …více
Abstract:
The master thesis aims to demonstrate the influence of rating on social networks on the economic success of commercial entities. First, the topic of the thesis will be set into the context of marketing terms and instruments like brand reputation, word-of-mouth, electronic word-of-mouth and customer reviews. The second part will introduce the reputation economy as a new phenomenon which is based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72918