Kateřina Hellebrandová

Bakalářská práce

Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů - podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů

Marketing strategies of selected Prague music festivals - similarities and differences, analysis of promotional materials
Anotace:
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury a konkrétně hudebních festivalů. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty současné marketingové praxe. Praktická část se potom podrobně věnuje čtyřem festivalům vážné hudby a jazzu: Pražskému jaru, Prague Proms, Dvořákově Praze a Strunám podzimu. Pojednává o jejich právní formě, financování, zaměření, programové nabídce a vizuální podobě …více
Abstract:
The theoretical part of the Bachelor's Thesis describes marketing in the field of culture and especially in the field of music festivals. It focuses on the tools and the most important aspects of contemporary marketing practice. The practical part is dealing with four festivals of classical music and jazz in detail: Prague Spring, Prague Proms, Dvořák Prague and Strings of Autumn. It discusses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33142