Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů - podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů – Kateřina Hellebrandová
Kateřina Hellebrandová
Bakalářská práce
Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů - podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů
Marketing strategies of selected Prague music festivals - similarities and differences, analysis of promotional materials
Anotace:
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury a konkrétně hudebních festivalů. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty současné marketingové praxe. Praktická část se potom podrobně věnuje čtyřem festivalům vážné hudby a jazzu: Pražskému jaru, Prague Proms, Dvořákově Praze a Strunám podzimu. Pojednává o jejich právní formě, financování, zaměření, programové nabídce a vizuální podobě …víceAbstract:
The theoretical part of the Bachelor's Thesis describes marketing in the field of culture and especially in the field of music festivals. It focuses on the tools and the most important aspects of contemporary marketing practice. The practical part is dealing with four festivals of classical music and jazz in detail: Prague Spring, Prague Proms, Dvořák Prague and Strings of Autumn. It discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2012
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Irena Tyslová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HELLEBRANDOVÁ, Kateřina. \textit{Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů - podobnosti a~rozdíly, analýza propagačních materiálů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1dh2n5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
Klára Kostelníčková -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Vojenská hudba mezi Prahou a Bratislavou. Historie a Současnost
Radim Hromádko -
Active Approach in Music Education: Designing Teaching Materials for CLIL Music Lessons at Lower-Secondary Schools
Tereza Tesarčíková