Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby – Matěj Paclík
Matěj Paclík
Bachelor's thesis
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
The producer-director relationship in advertising production
Abstract:
Cílem této práce je analýza vztahu mezi producentem a režisérem v oblasti reklamní tvorby. V této práci se zaměřuji na hledání rysů, které napomáhají společnému profesnímu růstu producenta a režiséra. V řešení práce bylo použito metody rozhovorů. Ty byly prováděny jak s úspěšnými režiséry a producenty, kteří se dokázali prosadit zejména v České republice případně i na zahraničních trzích, tak i s generací …moreAbstract:
The aim of this dissertation is to analyze the relationship between a producer and a director in advertising. In this thesis, I focus on finding traits that help the combined professional growth of both the producer and the director. Interviews were used as a method to collect data for this thesis. They were performed both with successful directors and producers who managed to establish themselves …moreKeywords
rozhovory (text)Keywords
filmoví producentiKeywords
práce producentaKeywords
reklamní agenturyKeywords
spolupráceKeywords
reklama a propagaceKeywords
práce režiséra
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14663
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Petra ONDŘEJKOVÁ
- Reader: Martin HŮLOVEC
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PACLÍK, Matěj. \textit{Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1di0ve/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 2. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Vliv marketingu a propagace na životní styl určitých sociálních a věkových skupin
Veronika Lindová -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková