Matěj Paclík

Bachelor's thesis

Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby

The producer-director relationship in advertising production

Anotácia:
Cílem této práce je analýza vztahu mezi producentem a režisérem v oblasti reklamní tvorby. V této práci se zaměřuji na hledání rysů, které napomáhají společnému profesnímu růstu producenta a režiséra. V řešení práce bylo použito metody rozhovorů. Ty byly prováděny jak s úspěšnými režiséry a producenty, kteří se dokázali prosadit zejména v České republice případně i na zahraničních trzích, tak i s generací …viac
Abstract:
The aim of this dissertation is to analyze the relationship between a producer and a director in advertising. In this thesis, I focus on finding traits that help the combined professional growth of both the producer and the director. Interviews were used as a method to collect data for this thesis. They were performed both with successful directors and producers who managed to establish themselves …viac
 

Kľúčové slová

rozhovory (text)

Kľúčové slová

filmoví producenti

Kľúčové slová

práce producenta

Kľúčové slová

reklamní agentury

Kľúčové slová

spolupráce

Kľúčové slová

reklama a propagace

Kľúčové slová

práce režiséra
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedúci: Petra ONDŘEJKOVÁ
  • Oponent: Martin HŮLOVEC

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna