Kompoziční prvky v díle Pata Methenyho – Petr Beneš
Petr Beneš
Diplomová práce
Kompoziční prvky v díle Pata Methenyho
Composition Elements in the Work of Pat Metheny
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou kompozic Pata Methenyho z jeho rané autorské tvorby. Cílem analýzy je specifikovat jednotlivé kompoziční prvky, popsat jejich úlohu v konkrétních kompozicích a zhodnotit, na kolik se vzájemně ovlivňují a doplňují. Výstupem diplomové práce bude analýza vlastního kompozičního záměru doplněného o nabyté zkušenosti.Abstract:
This work deals with the analysis of compositions by Pat Metheny from his early work. The aim of the analysis is to specify individual compositional elements, to describe their role in specific compositions and to evaluate how they interact and complement each other. The output of the thesis will be an analysis of the composition intention itself supplemented by the acquired experience.Klíčová slova
hudbaKlíčová slova
jazzKlíčová slova
hudební teorieKlíčová slova
kytaristéKlíčová slova
hudba pro kytaruKlíčová slova
hudební kompozice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9774
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Jaromír HONZÁK
- Oponent: David DORŮŽKA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 7. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Klavír - jazz
Práce na příbuzné téma
-
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Hudební kompozice tvořena ruchovou skladbou v seriálu HBO Černobyl
Tomáš Kocourek -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Elektronická kompozice - cesta k propojení sónických a akordických prvků v hudbě
Petr Pařízek -
Filmová hudba ve 20. a 21. století
Adam Lasák -
Hudba v českém hraném filmu kompoziční postupy skladatelů české film ové hudby
Jan Dušek -
Antonín Tučapský: Sonáta pro kytaru
Jan Šuster