Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu – Luboš Pohl
Luboš Pohl
Bachelor's thesis
Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu
Project planning and launch management in the automotive industry
Abstract:
Tématem bakalářské práce je plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část práce nejprve za pomoci odborné literatury a jiných informačních zdrojů definuje základní pojmy týkající se oblasti projektového řízení a tři základní fáze projektového řízení. Podrobněji se bakalářská práce zaměřuje na fázi projektovou, především na …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is planning and project management in the automotive industry. The work is divided into two main parts. The first, theoretical part of the work defines the basic concepts related to project management and the three basic phases of project management with help of professional literature and other information sources. In more detail, the bachelor's thesis focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Šírová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pohl, Luboš. Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Production Management
Theses on a related topic
-
Ceny a náklady v likvidační fázi životního cyklu stavby
Radka Smolinská -
Měření fáze životního cyklu podniku v kvantitativním výzkumu
Jan Bílek -
Specifika životního cyklu vybraných farmaceutických produktů
Vendula Kulhánková -
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
Kamila Safiullina -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Zlata Plouharová -
Návrhy na zlepšení ekonomické výkonnosti dle fáze životního cyklu podniku
Dominika Obořilová -
Návrhy na zlepšení ekonomické výkonnosti dle fáze životního cyklu podniku
Karolína Buriánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights