Komparace privátních značek ve vybraných obchodních řetězcích – Tomáš Havlíček
Tomáš Havlíček
Bakalářská práce
Komparace privátních značek ve vybraných obchodních řetězcích
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje privátním značkám, které na českém trhu obchodují řetězce Albert, Penny, Tesco, Lidl a Kaufland. Tyto řetězce byly vybrány proto, že se jedná o řetězce s nějvětším objemem tržeb na českém maloobchodním trhu. Práce se soustředí především na kvalitu tohoto druhu zboží v porovnání se standardními značkovými druhy zboží od specializovaných výrobců. Dále je zde sledováno základní …víceAbstract:
The bachelor's work deals with private labels traded in Czech market by the chains Albert, Penny, Tesco, Lidl and Kaufland. These chains were choosen because they are the chains with the largest volume of sales on the Czech retail market. The work focuses mainly on the quality of this type of goods in comparison with standard branded types of goods from specialized producers. Furthermore, the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Identifikátor:
http://theses.cz/id/1edjki/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2022
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Markéta Petroušková -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Kateřina Forgáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Havlíček, T.
1. 12. 2021
Malačka, L.
25. 12. 2021
Veselá, J.
16. 12. 2021