Dopravní hřiště při mateřské škole – Hana HAUSEROVÁ
Hana HAUSEROVÁ
Bakalářská práce
Dopravní hřiště při mateřské škole
Playground by the kindergarten
Anotace:
Cílem projektu je vytvoření osnov dopravního hřiště při mateřské škole. V první části projektu jsme se zaměřili na popis dopravy, dopravní výchovu, druhy dopravních hřišť, specifika dětí v mateřských školách. Ve druhé části jsme se věnovali tvorbě osnov vzdělávání v dopravě pro děti předškolního věku.Abstract:
The project aims to create a curriculum of traffic playground at kindergarten. In the first part of the project we focused on the description of transport, traffic education, types of traffic courses, the specifics of children in nursery schools. In the second part we focused on curriculum development in transport education for preschool children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2012
Zveřejnit od: 13. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAUSEROVÁ, Hana. Dopravní hřiště při mateřské škole. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dětské dopravní hřiště jako jedna z možností volnočasových aktivit s prvky dopravní výchovy dětí
Gabriela Klivická -
Dobrodružná hřiště jako prostor pro trávení volného času dětí
Michaela VYMAZALOVÁ -
Školní hřiště jako prostor pro trávení volného času
Tomáš Fajl -
Volný čas mládeže do cca 18 let na Praze 11 (kroužky, sport, hřiště, zapojení soukromé sféry a města do organizování a financování a pod.)
Jan Bysterský -
Volný čas mládeže do cca 18 let (kroužky, sport, hřiště, zapojení soukromé sféry a města do organizování a financování a pod.)
Jaroslav Krutský -
Volný čas mládeže cca do 18 let (kroužky, sport, hřiště, zapojení soukromé sféry a města do organizování a financování apod.)
Miroslava Kadeřábková -
Projektová výuka v hudební výchově na 2. stupni ZŠ - projekt Renesance všemi smysly
Kateřina Justrová -
Vnímání virtuální identity na sociální síti Instagram jako projekt v estetické výchově na střední škole
Karolína Hejlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1egyr3 1egyr3/2
13. 6. 2012