Systém integrativního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve Finsku – Mgr. Iveta Hrušková
Mgr. Iveta Hrušková
Bakalářská práce
Systém integrativního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve Finsku
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou možností vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve Finsku. Vychází jak z teoretických poznatků o daném tématu, tak z praxe v běžných a speciálních školách.Abstract:
This thesis deals with possibilities of education of children with special educational needs in Finland. The work is based on both theoretical information and the working experiences from the mainstreaming and special schools.Klíčová slova
Klíčová slova speciální vzdělávání segregace integrace inkluze dítě žák a/nebo student se speciálními vzdělávacími potřebami individuální vzdělávací plán Key words special needs education segregation integration inclusion child pupil and/or student with special educational needs individual educational plan
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y65mu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ