Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě – Radim Vaňous
Radim Vaňous
Bachelor's thesis
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Social Advertising Focusing for Anti-smoting Campaigns
Abstract:
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická …moreAbstract:
The bachelor thesis "Social Advertising Focusing for Anti-smoking Campaigns" deals with the appropriate processing of anti-smoking commercial. The theoretical part explains the basic concepts associated with marketing in general. (communication mix, development and history of marketing etc.) There are also concepts related to social marketing (development, brief history and cultural assumption of tobacco …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇOUS, Radim. \textit{Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1eqh7h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňous, Radim. Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Emoce a jejich využití u protikuřáckých kampaní
Monika Vošahlíková