Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě – Radim Vaňous
Radim Vaňous
Bakalářská práce
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Social Advertising Focusing for Anti-smoting Campaigns
Anotace:
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně" se zabývá problematikou vhodného zpracování protikuřáckého reklamního spotu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spojené s marketingem obecně, jako je komunikační mix, vznik a vývoj a další. Dále také pojmy spojené se sociálním marketingem, jeho vývojem a stručná historie a kulturní předpoklady konzumace tabáku. Praktická …víceAbstract:
The bachelor thesis "Social Advertising Focusing for Anti-smoking Campaigns" deals with the appropriate processing of anti-smoking commercial. The theoretical part explains the basic concepts associated with marketing in general. (communication mix, development and history of marketing etc.) There are also concepts related to social marketing (development, brief history and cultural assumption of tobacco …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zveřejnit od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaňous, Radim. Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketingové kampaně proti kouření
Marie JENČOVÁ -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Emoce a jejich využití u protikuřáckých kampaní
Monika Vošahlíková