Analyse du comportement des consommateurs de Yves Rocher en République tcheque – Veronika KOLDOVÁ
Veronika KOLDOVÁ
Bakalářská práce
Analyse du comportement des consommateurs de Yves Rocher en République tcheque
Research of Consumer Behavior in Cosmetics Market
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse Yves Rocher's consumers behaviour in the Czech Republic. Firstly, the thesis analyses consumer behaviour, target marketing and marketing research from the theoretical point of view. Then we apply the theoretical knowledge into the practical part where we present the interviews with the consumers and shop assistants of Yves Rocher. Through the qualitative …víceAbstract:
L'objectif principal de ce mémoire de licence est d'analyser le comportement des consommateurs de Yves Rocher en République tcheque. Nous analysons le comportement du consommateur, le marketing ciblé et les recherches en marketing, tout d'abord d'un point de vue théorique. Ensuite nous mettons en applications les acquis théoriques dans la partie pratique, ou nous présentons les entretiens avec les …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLDOVÁ, Veronika. Analyse du comportement des consommateurs de Yves Rocher en République tcheque. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Le Marketing du tourisme localisé en France (au sud de la France) et la recherche ultérieure des chaînes hotelieres et des destinations populaires des Tchéques et des Francais.
Nicola ŠTENCLOVÁ -
Analyse du comportement d'achat des consommateurs de la parfumerie Marionnaud en République tcheque
Adéla KUGLEROVÁ -
Analyse du comportement d'achat des consommateurs de la parfumerie Marionnaud en République tcheque
Adéla KUGLEROVÁ -
Vnímání značky Yves Rocher
Karina Yegizbayeva -
Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
Karolina Koutná -
Strategická analýza podniku Yves Rocher spol. s.r.o.
Aidana Zabigolla -
Strategická analýza společnosti Yves Rocher spol. s.r.o
Adelina Nikoliqi -
Analýza rentability a aktivity společnosti Yves Rocher s. r. o.
Veronika Kupčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva