Yuliia Mosiichuk

Bakalářská práce

On Running’s strategy for Global Expansion and Brand Positioning

Strategie globální expanze a budování značky společnosti On Running
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat strategický růst společnosti On Running, která začínala jako švýcarský start-up a vypracovala se na globálně uznávanou prémiovou značku sportovního oblečení. Prostřednictvím analytických teorií, jako jsou Porterův model pěti sil, Ansoffova matice a Uppsalský model, studie zkoumá, jak společnost On Running využila své konkurenční výhody k budování mezinárodní přítomnosti …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to examine the strategic growth of On Running, the company, which started as a Swiss start-up and made it to a globally recognized premium sportswear brand. By utilizing frameworks such as Porter’s Five Forces, the Ansoff Matrix, and the Uppsala Model, the study explores how On Running has leveraged its advantages for building an international presence. Despite strong …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2025
  • Vedoucí: Rafael San José Iglesias
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/96028

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod