On Running’s strategy for Global Expansion and Brand Positioning – Yuliia Mosiichuk
Yuliia Mosiichuk
Bakalářská práce
On Running’s strategy for Global Expansion and Brand Positioning
Strategie globální expanze a budování značky společnosti On Running
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat strategický růst společnosti On Running, která začínala jako švýcarský start-up a vypracovala se na globálně uznávanou prémiovou značku sportovního oblečení. Prostřednictvím analytických teorií, jako jsou Porterův model pěti sil, Ansoffova matice a Uppsalský model, studie zkoumá, jak společnost On Running využila své konkurenční výhody k budování mezinárodní přítomnosti …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to examine the strategic growth of On Running, the company, which started as a Swiss start-up and made it to a globally recognized premium sportswear brand. By utilizing frameworks such as Porter’s Five Forces, the Ansoff Matrix, and the Uppsala Model, the study explores how On Running has leveraged its advantages for building an international presence. Despite strong …víceKlíčová slova
budování značky strategická expanze Uppsalský model Scoring model inovační strategie přímý prodej zákazníkům (DTC) strategie vstupu na trh odvětví sportovního oblečení Porterův model pěti sil Ansoffova matice vnímání značky český trh mezinárodní marketing spotřebitelské chování prémiová cenová strategie
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96028
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová -
Přímý prodej florbalového vybavení
Tomáš Vaculík -
Přímý prodej potravin prostřednictvím farmářských trhů (případová studie)
Karolína Krpešová -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Přímý prodej D2D
David Švec -
Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.
Josef Neugebauer