Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o. – Josef Neugebauer
Josef Neugebauer
Diplomová práce
Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.
Direct sales data tariffs of company JHComp, Ltd
Anotace:
Diplomová práce pojednává o přímém prodeji a jeho použití v malém podniku. Konkrétně se jedná o prodej internetového připojení regionálního poskytovatele internetu. Cílem této práce je prokázat, že přímým prodejem lze získat pro společnost JHComp nové zákazníky na silně konkurenčním trhu, na trhu kde sama společnost již řadu let působí. Za tímto účelem vzniká projekt, plánuje se prodej a následně dochází …víceAbstract:
The thesis deals with direct sales and its use in small business. Specifically, the sales of Internet service of regional ISP. The aim of this work is to demonstrate that direct selling is the way how to obtain new customers for the company JHComp in a competitive market, the market where the company itself has been long time active. To this end, the project plans the sale and subsequently leads to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2013
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Šárka Polanecká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Osobní prodej v multilevelové společnosti
Noshdar MUHAMED -
Marketingová komunikace zaměřená na osobní prodej
Daniela Kratochvílová -
Přímý prodej
Daniel Marek