Analýza přístupu pedagoga k dítěti se specifickými poruchami chování na malotřídní škole. – Bc. Zuzana KUPCOVÁ
Bc. Zuzana KUPCOVÁ
Diplomová práce
Analýza přístupu pedagoga k dítěti se specifickými poruchami chování na malotřídní škole.
Analysis of pedagogues approaches to child with specific behavior disorders in one room school.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice přístupu pedagoga k dítěti se specifickými poruchami chování na malotřídní škole. Práce je rozdělena na část teoretickou se třemi kapitolami a na část praktickou. Cílem je zmapovat, zda mají učitelé na běžné základní škole malotřídního typu podmínky pro práci se žáky se specifickou poruchou chování a zda mají dostatečné zkušenosti a vzdělání v dané problematice …víceAbstract:
This thesis deals with problems of pedagogue´s approach to a child with specific behaviour disorders on a one-room school. It is divided into a theoretical part with three chapters and a practical part.The practical part of the thesis studies if the teachers in one-room schools have good conditions for their work with pupils with specific behaviour disorder and if they are experienced and educated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPCOVÁ, Zuzana. Analýza přístupu pedagoga k dítěti se specifickými poruchami chování na malotřídní škole.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové aktivity žáků I. stupně a výchovně-vzdělávací činnost pedagoga na vesnických školách.
Irena Hrošová -
Syndrom vyhoření u pedagogů na malotřídní škole
Pavlína Krausová -
Speciální pedagog, jeho role ve vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení na malotřídní škole
Věra Libichová -
Pohled pedagogů na současný stav environmentální výchovy na 1. stupni ZŠ
Vendula STUDENÁ -
Role asistenta pedagoga u žáka s vývojovou dysfázií na malotřídní základní škole
Lucie Červenková -
Pohled rodičů na malotřídní školy v oblasti Valašska
Adéla JUŘICOVÁ -
Asistent pedagoga u žáka se SVP na malotřídní škole
Miroslava Škorvánková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová