Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku – Zuzana Jurčíková
Zuzana Jurčíková
Bachelor's thesis
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Ethical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and Slovakia
Abstract:
Cílem práce je zjistit rozdíly etické samoregulace reklamy mezi Českou republikou a Slovenskem. Teoretická část se zabývá orgány RPR, etickou samoregulací, právní regulací a především Etickými kodexy reklamy a ICC Kodexem. Praktická část zkoumá rozdíly mezi Kodexy obou zemí a také odlišnosti mezi těmito Kodexy a ICC Kodexem. Práce má využití zejména jako přehledné srovnání hlavních ustanovení etických …moreAbstract:
The aim of thesis is determine differences between ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia. The theoretical part is concerned with organs RPR, ethical self-regulation, legal regulations and in particular ethical codes of advertising and ICC Code. The practical part examines the differences between Codes of both countries and also the differences between the codes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110679
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2015
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Jaromír Kostka, Radomír Kostka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1fan2o/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Právní regulace vymáhání daňových nedoplatků
Šárka Panáková