Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku – Zuzana Jurčíková
Zuzana Jurčíková
Bakalářská práce
Etická samoregulace reklamy v České republice a na Slovensku
Ethical Self-regulation of Advertising in the Czech Republic and Slovakia
Anotace:
Cílem práce je zjistit rozdíly etické samoregulace reklamy mezi Českou republikou a Slovenskem. Teoretická část se zabývá orgány RPR, etickou samoregulací, právní regulací a především Etickými kodexy reklamy a ICC Kodexem. Praktická část zkoumá rozdíly mezi Kodexy obou zemí a také odlišnosti mezi těmito Kodexy a ICC Kodexem. Práce má využití zejména jako přehledné srovnání hlavních ustanovení etických …víceAbstract:
The aim of thesis is determine differences between ethical self-regulation of advertising in the Czech Republic and in Slovakia. The theoretical part is concerned with organs RPR, ethical self-regulation, legal regulations and in particular ethical codes of advertising and ICC Code. The practical part examines the differences between Codes of both countries and also the differences between the codes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
- Vedoucí: Pavel Godický
- Oponent: Jaromír Kostka, Radomír Kostka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Právní regulace vymáhání daňových nedoplatků
Šárka Panáková