Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. – Markéta DOLANSKÁ
Markéta DOLANSKÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.
Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a.s.
Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)
Abstract:
V bakalářské práci na téma "Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a. s." jsou shrnuty odborně známé poznatky přímého bankovnictví se zaměřením na marketingovou strategii Komerční banky, a. s. V jednotlivých kapitolách jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix a prvky marketingového mixu a marketingová komunikace. Kapitola přímého bankovnictví je zaměřena na druhy …moreAbstract:
This work, "Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)", compiles findings of direct banking with the focus on marketing strategy in Commercial Bank, corp.. The chapters describe the terms marketing, marketing mix and its elements and marketing communication. The chapter about direct banking deals with kinds and services of direct banking in Commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2010
- Supervisor: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLANSKÁ, Markéta. \textit{Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1fqjpr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLANSKÁ, Markéta. Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank
Jan Holek -
Produkty přímého bankovnictví v obchodní strategii obchodní banky
Kateřina Malá -
E-comerce v rámci elektronického bankovnictví
Petr Fousek -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Marketingová analýza trhu přímého bankovnictví
Jan Smítek