Marketingový přístup k internetovému bankovnictví – David Černohorský
David Černohorský
Bakalářská práce
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
Anotace:
Bakalářská práce Marketingový přístup k internetovému bankovnictví se zabývá problematikou internetového bankovnictví a jeho využití pro marketingové účely. Dále je v práci uvedeno, jak se marketing odráží v internetovém bankovnictví a jak se dá pracovat s jednotlivými nástroji marketingu, tak aby byl marketing maximálně využit pro internetové bankovnictví. Spolu s touto problematikou bere práce v …víceAbstract:
The bachelor thesis named „Marketing approach to the internet banking“ deals with analysisof internet banking issues and its use for marketing purposes. The thesis also exploresconnections between internet banking and marketing and shows how to maximaze the use ofmarketing resources. Possibilities for further development of Internet banking are also takeninto account.This analysis is based on theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/vr4lhi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2015
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Internetové bankovnictví pro výuku finanční gramotnosti na školách
Petr Čaloun -
Internetové bankovnictví pro výuku finanční gramotnosti na školách
Petr Čaloun -
Vytvoření nástroje pro sledování chování klienta v internetovém bankovnictví
Lukáš Švagr -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
Petr HOLUB -
Internetové bankovnictví v ČR
Čestmír Žák -
Cashew as an important crop for local Kenyan Farmers: Organisation of the local cashew value chains in the coastal province of Kenya and its influence on the production and productivity of cashew.
JULIANA OMOLOLA Gold -
Návrh databáze pro hotely a penziony
Michal Vojtek