Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. – Markéta DOLANSKÁ
Markéta DOLANSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.
Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a.s.
Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)
Anotace:
V bakalářské práci na téma "Marketingová strategie využívání přímého bankovnictví Komerční banky, a. s." jsou shrnuty odborně známé poznatky přímého bankovnictví se zaměřením na marketingovou strategii Komerční banky, a. s. V jednotlivých kapitolách jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix a prvky marketingového mixu a marketingová komunikace. Kapitola přímého bankovnictví je zaměřena na druhy …víceAbstract:
This work, "Marketing Strategy of the Use of Direct Banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)", compiles findings of direct banking with the focus on marketing strategy in Commercial Bank, corp.. The chapters describe the terms marketing, marketing mix and its elements and marketing communication. The chapter about direct banking deals with kinds and services of direct banking in Commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLANSKÁ, Markéta. \textit{Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1fqjpr/.
Jak správně citovat práci
DOLANSKÁ, Markéta. Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank
Jan Holek -
Produkty přímého bankovnictví v obchodní strategii obchodní banky
Kateřina Malá -
E-comerce v rámci elektronického bankovnictví
Petr Fousek -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Marketingová analýza trhu přímého bankovnictví
Jan Smítek