Jindřich Topol

Diplomová práce

Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro

Positioning comparison of Concha y Toro product lines
Anotace:
V teoretické části práce (kapitoly 1 až 3) jsou vysvětleny základní relevantní pojmy jako marketing, marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, značka, hodnota značky a strategické řízení značek. Praktická část práce se v úvodní čtvrté kapitole zabývá charakteristikou trhu vín ve světě a v ČR. Dále je charakterizován trh chilských vín v ČR a zdejší konkurenční prostředí. Pátá kapitola představuje …více
Abstract:
The theoretical part of this paper (chapters 1 to 3) explained the main relevant terms such as marketing, marketing mix, segmentation, targeting, positioning, brand, brand value and brand management. The practical part in its fourth chapter described the charakteristics of wine market in the world and also in the conditions of Czech republic. It also describes the chilean wines market in Czech republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Alexandr Lochman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19763

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod