Theses 

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group – Bc. Minh Vu Ngo

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

Zobrazit popisek

Bc. Minh Vu Ngo

Diplomová práce

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group

Abstract: Vietnam, one of the most potential markets for development and investment in Southeast Asia, is very attractive to local and foreign investors, with the rapid development in econ-omy, the increased standard of living and rapid urbanization, the rising income of middle class. RD wine is a new and young wine brand in Vietnamese market. The purpose of this thesis is to propose the new market expansion strategy and marketing strategy for RD wine in Vietnam by applying email marketing campaign. The thesis will analyze the current mar-keting situation of RD wine and formulate the strategy for email marketing project which can help RD wine to improve their relationship with customers and achieve their objec-tives.

Abstract: Vietnam, jeden z nejvíce potenciálních trhů pro rozvoj a investice v jihovýchodní Asii, je velmi atraktivní pro tuzemské i zahraniční investory, s rychlým vývojem v ekonomice, vzrůstající životní úrovní a rychlou urbanizací, rostoucími příjmy z rozrůstající se střední třídy. RD víno je nové a mladé víno značky na vietnamském trhu. Cílem této práce je navrhnout novou strategii expanze na trhu a marketingovou strategii pro RD vína ve Vietnamu s použitím emailové marketingové kampaně. Diplomová prácebude analyzovat aktuální marketingová situace RD vína a formulovat strategii pro emailový marketing projektu, které mohou pomoci RD vína s cílem zlepšit jejich vztahy se zákazníky a dosáhnout svých cílů.

Keywords: vinařský průmysl, digitální marketingové, email marketingové kampaně, email poskytovatele služeb, spam, HTML

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
  • Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=36329 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Ngo, Minh Vu. Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 22. 4. 2019 14:25, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz