Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro – Jindřich Topol
Jindřich Topol
Diplomová práce
Komparace positioningu jednotlivých produktových řad značky Concha y Toro
Positioning comparison of Concha y Toro product lines
Anotace:
V teoretické části práce (kapitoly 1 až 3) jsou vysvětleny základní relevantní pojmy jako marketing, marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, značka, hodnota značky a strategické řízení značek. Praktická část práce se v úvodní čtvrté kapitole zabývá charakteristikou trhu vín ve světě a v ČR. Dále je charakterizován trh chilských vín v ČR a zdejší konkurenční prostředí. Pátá kapitola představuje …víceAbstract:
The theoretical part of this paper (chapters 1 to 3) explained the main relevant terms such as marketing, marketing mix, segmentation, targeting, positioning, brand, brand value and brand management. The practical part in its fourth chapter described the charakteristics of wine market in the world and also in the conditions of Czech republic. It also describes the chilean wines market in Czech republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Alexandr Lochman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19763
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing
Barbora Brychtová -
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Brand analysis of Barefoot Wine
Valerie Cibulková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Minh Vu Ngo