Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. – Ing. Petra Vojtková
Ing. Petra Vojtková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.
Marketing Strategy of Company RCD Radiocommunication Ltd.
Anotace:
Cílem práce na téma Marketingová strategie vybraného podniku je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového …víceAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy of chosen company is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it´s marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vojtková, Petra. Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Mrázek -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
Zdeňka FORMÁNKOVÁ -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Soňa Nohelová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová