Ing. Petra Vojtková

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.

Marketing Strategy of Company RCD Radiocommunication Ltd.
Anotace:
Cílem práce na téma Marketingová strategie vybraného podniku je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového …více
Abstract:
The aim of the thesis Marketing strategy of chosen company is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it´s marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vojtková, Petra. Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní