Bc. Věra HRUŠKOVÁ

Master's thesis

Project-Based Teaching of English as a Foreign Language in Primary Schools: From Theory to Practice

Project-Based Teaching of English as a Foreign Language in Primary Schools: From Theory to Practice
Abstract:
Práce se zabývá projektovou výukou na ZŠ. Teoretická část popisuje elementární znaky projektové metody a demonstruje její výhody a nevýhody. Další část je věnována plánování projektu a krokům, které jsou nezbytné pro úspěšnou realizaci projektu. Praktická část analyzuje data získaná na konkrétní ZŠ a prozkoumává atraktivitu projektové výuky mezi žáky a učiteli. Závěr práce komentuje slabé a silné stránky …more
Abstract:
The thesis deals with project method at primary school. The theoretical part describes the essential parts of the method and demonstrates its advantages and also disadvantages. The next part is dedicated to planning of the project and to steps needed for a successful realization of the project. The practical part analyzes the gathered data and investigates the atractiveness of PBL among learners and …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRUŠKOVÁ, Věra. Project-Based Teaching of English as a Foreign Language in Primary Schools: From Theory to Practice. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/