Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu – Tereza Málková
Tereza Málková
Master's thesis
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
The private labels as a threat to the national brands on the Czech market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá privátními značkami, které jsou v posledních letech na vzestupu a mohou tak být potenciální hrozbou pro národní značky na českém trhu. Privátní značky jsou pro řetězce velmi důležité a snaží se skrze ně nalákat spotřebitele do obchodu. Cílem práce je identifikovat důvody a příčiny, které stojí za vzestupem privátních značek na českém trhu a jaké to má celkové dopady na národní …viacAbstract:
The focus of this thesis are private labels, which have been on the rise in recent years and may thus be a potential threat to national brands on the Czech market. Private labels are very important to chain and try to lure consumers into the store through them. The aim of the work is to identify the reasons and causes behind the rise of private labels in the Czech market and the overall effects on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90083
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90083
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Denisa MACHOŇOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Monika PINCOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie KAUCKÁ