Překlad a ověření psychometrických vlastností škál měřících postoje vůči dobrovolně bezdětným – Bc. Kateřina Kozlová
Bc. Kateřina Kozlová
Bakalářská práce
Překlad a ověření psychometrických vlastností škál měřících postoje vůči dobrovolně bezdětným
Translation and validation of psychometric properties of scales measuring attitudes towards childfree adults
Anotace:
Práce se zabývá postoji vůči dobrovolně bezdětným jedincům a jejich měřením. Konkrétně je jejím cílem překlad a ověření psychometrických vlastností dvou škál měřících postoje vůči dobrovolně bezdětným, Stereotypes About Childfree Adults a Attitudes Toward Voluntary Childlessness Scale v české verzi. Využívá výsledků z nereprezentativního vzorku 248 respondentů online dotazníku. K vyhodnocení bylo využito …víceAbstract:
This thesis delves into the attitudes towards childfree adults and their measure-ment. Specifically, it aims to translate and validate the psychometric properties of two scales measuring these attitudes, namely the Stereotypes about Childfree Adults Scale and the Attitudes Toward Voluntary Childlessness Scale into Czech. Re-sults are taken from an online questionnaire with a non-representative sample …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r0k6q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Petra Coufalová
- Oponent: Mgr. Helena Klimusová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Sexism and Misogyny in Two and a Half Men
Ondřej Machálek -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
Sexism in the American and Czech Media
Alena Veselá