Učitel výtvarné výchovy - pedagog, umělec nebo psycholog? – Miroslava PALIČKOVÁ
Miroslava PALIČKOVÁ
Master's thesis
Učitel výtvarné výchovy - pedagog, umělec nebo psycholog?
Teacher of art education - pedagogue, artist or psychologist?
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá rozborem stávajících teoretických podkladů k problematice proměnlivosti socio-profesní role učitele výtvarné výchovy. Pojednává o specifických rolích učitele výtvarné výchovy, jejichž projevy lze předpokládat v jeho práci. Tyto role a jejich projevy následně vyhledává pozorováním v terénu přímé výuky a kategorizuje dvojím způsobem tak, aby získala centrální a pomocné …moreAbstract:
This thesis deals with analysis of existing theoretical background to the issue of variability of socio-professional role of teachers of art education. It discusses the specific roles of art teacher, whose manifestations can be expected in his/her work. These roles and their manifestations then searches for observation in the field of direct instruction and categorizes two ways to obtain the central …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2011
Accessible from:: 13. 7. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martina Komzáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PALIČKOVÁ, Miroslava. Učitel výtvarné výchovy - pedagog, umělec nebo psycholog?. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 07. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 7. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Ps-VV
Theses on a related topic
-
Didaktické materiály ve výtvarné výchově na základní škole a jejich role v profesním společenství učitelů
Miloš MAKOVSKÝ -
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Sebevzdělávání rodičů v oblasti vychovy a jeho dopady na edukační proces
Lucie DUBÍNOVÁ -
Srovnávací výzkum postojů a přístupů pracovníků environmentální výchovy v kontextu přeshraniční spolupráce. Případová studie NP Šumava a NP Bavorský les.
Anna Němcová -
Facebook jako neoficiální kratochvíle dětí: kvalitativní výzkum dětských uživatelů a uživatelek sociální sítě Facebook
Alena HESOVÁ -
Využití multikulturní výchovy s prvky dramatické výchovy na 1.stupni ZŠ formou projektu
Klára Hrachovská -
Pozitivní aspekty hraní počítačových her: Kvalitativní výzkum mezi hráči spolku Inaequalis
Lukáš MRÁČEK -
Informovanost učitelů výchovy ke zdraví o poruchách příjmu potravy
Martina Komárková