Odměny a tresty z pohledu učitele na 2.stupni ZŠ – Bc. Helena Nováková
Bc. Helena Nováková
Master's thesis
Odměny a tresty z pohledu učitele na 2.stupni ZŠ
Rewards and punishments from the teacher perspective in grades 6-9 of primary school
Anotácia:
Diplomová práce „Odměny a tresty z pohledu učitele na druhém stupni ZŠ“ je zaměřena na analýzu postojů učitelů na odměny a tresty jako výchovné prostředky. Zaměřuje se hlavně na druhy odměna a trestů, které se ve školách používají a na jejich využití učiteli ve vyučovacích hodinách. Pozornost je také věnována osobnosti učitele, jeho historickému vývoji, jeho dobrým vlastnostem a jak by měl správně …viacAbstract:
This thesis „ Rewards and punishments in education from a wiew of a teachers of the primary school“ is focused on the analysis of teachers on rewards and punishment as an educational instruments. It targets mainly on the types of rewards and punishments, which are used by teachers during their lessons. Attentions is also engaged in teacher´s person, his or her historical development, his or her good …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ojsen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Komunikace dětí s autismem
Lenka Lukašíková -
Odměny a tresty ve vyučování očima učitelů a žáků
Eva Palánková -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová