Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků – Julie Václavíková
Julie Václavíková
Bakalářská práce
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Analysis of Consumer Behaviour in the Online Silver Jewellery Market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků. Cílem této práce bylo zjistit, zda spotřebitelé preferují nákup na internetu nebo v kamenné prodejně, jaké jsou jejich preference při nákupu stříbrných šperků, které faktory považují za důležité, které internetové prodejce a značky šperků znají a které druhy šperků nejčastěji nakupují. Teoretická část se věnuje …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is an analysis of consumer behaviour in the online silver jewellery market. The aim of this work was to find out whether consumers prefer to buy online or in a brick and mortar, what their preferences are when buying silver jewellery, which factors they consider important, which online retailers and jewellery brands are familiar with and which types of jewellery they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143607
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová