Bc. Aneta Chládková

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace hybridních eventů

Design of Marketing Communication for Hybrid Events
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická …viac
Abstract:
The thesis examines virtual events and searches for suitable hybrid events for Broumov, which is specific for its location, accessibility, efforts to protect the protected landscape area and insufficient accommodation capacity for larger cultural events. In the theoretical part, the concepts of culture, digital culture, generations and their use, as well as classic, virtual and hybrid events are introduced …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chládková, Aneta. Návrh marketingové komunikace hybridních eventů. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications