Návrh marketingové komunikace hybridních eventů – Bc. Aneta Chládková
Bc. Aneta Chládková
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace hybridních eventů
Design of Marketing Communication for Hybrid Events
Abstract:
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická …moreAbstract:
The thesis examines virtual events and searches for suitable hybrid events for Broumov, which is specific for its location, accessibility, efforts to protect the protected landscape area and insufficient accommodation capacity for larger cultural events. In the theoretical part, the concepts of culture, digital culture, generations and their use, as well as classic, virtual and hybrid events are introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chládková, Aneta. Návrh marketingové komunikace hybridních eventů. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Organizační kultura a její odraz v pracovních podmínkách
Kristýna Pešková -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Organizační kultura
Michaela Kulhánková -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová