Bc. Aneta Chládková

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace hybridních eventů

Design of Marketing Communication for Hybrid Events
Abstract:
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická …more
Abstract:
The thesis examines virtual events and searches for suitable hybrid events for Broumov, which is specific for its location, accessibility, efforts to protect the protected landscape area and insufficient accommodation capacity for larger cultural events. In the theoretical part, the concepts of culture, digital culture, generations and their use, as well as classic, virtual and hybrid events are introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Chládková, Aneta. Návrh marketingové komunikace hybridních eventů. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications