Firmy a mezinárodní spolupráce – Bc. Patrik Beránek
Bc. Patrik Beránek
Diplomová práce
Firmy a mezinárodní spolupráce
Firms and International Cooperation
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na problematiku zapojení firem do mezinárodní spolupráce. Teoretická část práce pojednává jednak o příčinách, funkcích a teoriích mezinárodního obchodu, jednak o možných formách a rizicích zapojení firem do mezinárodní spolupráce. Pozornost je zde rovněž věnována problematice mezinárodního marketingu a otázce zapojení České republiky do zahraničního obchodu. Praktická …víceAbstract:
Submitted thesis is targeted on the problem of companies joining international cooperation. The theoretical part talks about the causes, functions and theories of international market, as well as about possible forms of risks of companies joining the international corporations. Attention is also paid to the problem of international market and the question of the Czech Republic joining the foreign market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/cz6kz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Stanislav Heczko, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Lubomír Civín, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok B
Práce na příbuzné téma
-
Multi Criteria Decision-making: Choice of Incoterms for International Distribution of Genuine Parts and Accessories
Lenka Erbenová -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Využívání alternativních úvazků na trhu práce rodičů s dětmi v mezinárodním srovnání
Dita Zahrádková