Logopedická intervence po zahájení školní docházky – Mgr. Petra Chlupáčková
Mgr. Petra Chlupáčková
Bakalářská práce
Logopedická intervence po zahájení školní docházky
Speech Intervention Along School Attendance Entrance
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na narušenou komunikační schopnost a logopedickou intervenci u žáků prvních tříd ve městě Dvoře Králové nad Labem a okolí. Cílem bylo zmapovat nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti u dětí a zjistit spokojenost rodičů s logopedickou intervencí.Abstract:
This work is target on disturbed speech abilities and logopedics intervention of pupils in the 1st classes at basic school in Dvůr Králové nad Labem and the neighbourhood. Objective of this work was detected how is parentes of this pupils content with logopedics intervention.Klíčová slova
Klíčová slova logopedická intervence ontogeneze řeči narušená komunikační schopnost děti s narušenou komunikační schopností žáci prvních tříd základních škol Key words logopedics intervention speech development disturbed speech abilities children with disturbed speech abilities integration pupils in the 1st classes at basic school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgu1k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení dětí prvních tříd pohledem jejich učitelů
Zora Pardyová -
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd a tříd přípravných
Gabriela PILAŘOVÁ -
Vliv distanční výuky na kvalitu čtení u žáků prvních tříd
Pavla Lukešová -
Komunikační schopnosti žáků prvních tříd
Lenka KLIMEŠOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd
Michaela MAREŠOVÁ -
ASPEKTY NARUŠENÉ KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI U ŽÁKŮ PRVNÍCH TŘÍD
Andrea SRNKOVÁ -
Students’ Motivation as a Key Factor in ELT
Zuzana Indruchová -
Extensive Reading Activities at the Basic School
Henrieta Furiková