Jaroslav Matuška

Bakalářská práce

Výzkum trhu na základě analýzy současných zákazníků

Market research conducted based on analysis of existing customers
Anotace:
V úvodní části jsem vymezil klíčové pojmy z oblasti marketingu – 4P, výběr a analýza zákazníků. Mezi ukotvené pojmy patří dále specifikace projektů a marketingový výzkum. V praktické části jsem prostřednictvím kombinace výše uvedeného vytvořil nástroj pro vyhodnocování projektů prostřednictvím etalonu. Ten byl využit při marketingovém výzkumu trhu pro identifikaci cílových zákazníků, určení objemu …více
Abstract:
In the theoretical part I have defined the key marketing terms such as 4P, selection and analysis of customers. Together with these anchored terms I have also defined project specifications and marketing research. In the practical part, through the combination of the above, I created a tool for an evaluation of potential customers by using a standard. It was used in market research to identify target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
  • Oponent: Tomáš Musil, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.