Analýza sentimentu na sociálních sítích bankovního sektoru – Filip Rott
Filip Rott
Diplomová práce
Analýza sentimentu na sociálních sítích bankovního sektoru
Sentiment Analysis on Social Media in the Banking Sector
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza sentimentu na sociálních sítích tří největších bank v ČR v roce 2024 na základě vyhodnocení textů komentářů pod příspěvky na Facebooku a Instagramu. Pro zpracování veřejně dostupných dat ze sociálních sítí byly použity nástroje Apify, Keboola, Microsoft Excel, Power BI spolu se skriptováním v programovacím jazyce Python. Těmito nástroji bylo možné stanovit hodnotu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze sentiment on the social media platforms of the three largest banks in the Czech Republic in 2024, based on the evaluation of comments under posts on Facebook and Instagram. To process publicly available data from social networks, the following tools were used: Apify, Keboola, Microsoft Excel, Power BI, and scripting in the Python programming language. These tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Filip Vencovský
- Oponent: Miloš Maryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní rizika v souvislosti s pandemií COVID-19
Aneta Hýroššová -
Comparison of Machine Learning-Based and Traditional Credit Scoring Models for Credit Risk Assessment
Elizaveta Novikova -
Sociální sítě v Human Resources Managementu (model pro podporu náboru zaměstnanců)
Lucie Böhmová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová